2011. március 31., csütörtök

a szabadság édes (?) napjai

Kedd reggel bár igyekeztem időben felkelni, csak 9 körül sikeredett, ennek köszönhetően 10 is elmúlt, mire elindultam High Wycombe-ba vásárolgatni. Én nem tudom, ti hogy vagytok vele, de egy utazás egy idegen országban, ahol nyelvi problémákkal küszködsz, és minden teljesen ismeretlen, nagyon mókás tud lenni! Illetve én mindig nagyon büszke vagyok magamra, hogy sikerül jegyet vennem, megtalálom a vonatom, időben szállok le, és megtalálom a célt!!! ELSŐRE!!! Na jó, persze azért igyekeztem tájékozódni, hogy kb. hol-hogyan-honnan-hová... De nagyon jó volt. Sőt, mi több, minden kedden, pénteken és szombaton piac van a fő úton, így a puszta véletlennek köszönhetően még ezt is láttam.Tiszta otthoni régi-lengyelpiac érzetem volt! :)
Első állomás a poundworld volt, ahol minden csak 1 font! Végre találtam normális sampont és balzsamot, vettem fülhallgatót és illatosítót, meg még ezt-azt. Aztán irány a Primark. Na itt szépen elidőztem, igaz így sem néztem át minden polcocskát. De vettem nadrágot, topánkát, felsőket, inget, legging-et, stb., lényeg a lényeg, hogy valami 50 fontot fizettem... :D Aztán át az Eden-be.
Most ébredtem rá, hogy akkora ez a bevásárlóközpont, hogy ha minden üzletben szétnézek, szerintem csak ma érnék haza. Így csak 1-2 helyre szaladtam be, végre találtam normális pulcsit, és vettem egy nagyon csinos szoknyát, mert 5 fontért nem lehetett ott hagyni... :D
Mikor már kezdtem szépen fáradni, elindultam vissza a vasútállomásra. Végül fél 4 magasságában értem haza. Gyors összesítés, mi lett a nap termése, aztán egy kis takarítás, vacsi, és TV.
Szerda reggel megint nem dobott ki az ágy. :D Az eredeti elképzelés az volt, hogy mindent kitakarítok, és a csütörtök csak az enyém. Na most ez úgy valahol félúton elpárolgott. Én magam sem értem, hogyan. De végül is a felső szinttel pöpecre végeztem, igaz jól el is fáradtam. Bár azért nagyanyós tempóban dolgoztam, sok cigiszünettel, és fél 7kor raktam a porszívót a helyére.Közben hívott Louise anyukája is, hogy minden rendben van e, mert hogy nagyon el vagyok veszve, és szóljak, ha bármire szükségem van. Megnyugtattam, hogy jól vagyok, élek, és persze megköszöntem a törődést. Gyors vacsi után nekiálltam linzert sütni. Ugyanis kitaláltam, hogy inkább sütivel lepem meg hostanyut, mint hogy csokit vennék szülinapjára. Hogy aztán majd mennyire díjazza, az később kiderül. Remélem nagyon, mert negyed 10 volt, mire kész lett!! Igen, tegnap se kerültem időben ágyba... Micsoda meglepetés...
Most itt csücsülök a konyhában, kávé és ébredezés, aztán takarítás-második felvonás. Délután még el akarok ugrani boltba, venni virágot.
Igazából ugye azt terveztem, hogy szépen felfedezem a városkámat a pár szabadnapom alatt, de már harmadik napja mocskos, mocskos idő van, így erről ennyit... :(
Azért szép napot mindenkinek! Pusszantás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése