2011. március 7., hétfő

Első hétfő - hostmamival

Ez lett volna az első normális munkanapom, és ez lenne az első normális hetem, de nem. Louise és Stewart is itthon dolgozott, Charlotte délutáni programja kimaradt, szittelés elmaradt. Javában a felkészülés ment a következő 2-3 napra, mert Louise Londonba megy továbbképzésre, így apu és én leszünk itthon.
8kor kezdek minden nap. Így gondoltam ha 7kor felkelek, kávé, cigi, 8ra már lesz arcom :D) De mivel majdnem fél 8 volt, mikor felkeltem, és kóvályogtam, hogy valaki csináljon nekem kávét (igen, eddig mindig megkaptam), így 8ra éppencsak kész lettem. Reggeli a gyerekeknek, közben Louise elmagyarázta a reggeli rutint. (Egyébként áldom, hogy ma itthon volt, mert egy csomó mindent át kellett még beszélnünk.) Elvittük a gyerekeket suliba, persze biciklivel, mert hál' istennek jó idő volt. A kocsikázás még odébb van. Hazajöttem, döglődtem egy kicsit, ettem egy szenyát, és megcsináltam a tévét!!! Szóval most már tudok tévézni, igaz, időm egyenlőre nincs rá. (Na jó, kedvem se. Hihetetlen, mi?) Felporszívóztam a dögnehéz porszívóval, ugyanis minden nap fel kell az alsó szintet porszívózni a  kutyák miatt. 2 kutya van, egy golden retriever és egy német juhász, így van szőr mindenhol. Aztán elmentem biciklizni, mert meg kell szoknom a környéket, mert még simán eltévedek. Útba ejtettem egy kis vásárlást is, a kozmetikai készleteim a nullával voltak egyenlőek. Ennek örömére úgy bevásároltam (pedig egy pár dolgot elfelejtettem), hogy egy párszor majdnem elfikáztam a biciklivel, olyan nehéz volt a szatyor. Egyébként naggyyooonnn jó volt, mert itt a tavasz, és gyönyörű idő volt!!!
Hazaértem, Louise mondta hogy dolga van, így a sulinál taliztunk. Felvettük a gyerekeket, irány haza. Suli után a gyerekeknek mindig van valami dolguk, ha házi nincs, akkor gyakorolni kell. Így van egy kis időm visszarázódni a melóba. Kész lettek, így mami megengedett egy kis Wii-t (mint a nintendó vagy a tévéjáték volt a mi korunkban... :D). Ebből az lett, hogy gyakorlatilag mást nem csináltak. Vacsi, még egy kis Wii. (Nagyon édesen tudnak együtt játszani, szerencsém van velük, nagyon szerető testvérek. Ami probléma van, az a személyiségükből adódik. Charlotte mindig hajt, mindig az első akar lenni, Alex viszont nagyon érzékeny, és könnyen a szívére vesz mindent)
Louise a következő 2 napra mindent megfőz négyünkre (!), így mondta, hogy emiatt ne aggódjak.
Fürdés után még lejöttek a kölkök, Alex bújt az apjához, Louise dolgozott, így Charlotte az ölembe ült és gyakorolta az írást. (ja, és belepukizott az ölembe XD)
Pici lány ment is nemsokára aludni, Louise csinált egy kis vacsit (tortilla paradicsomszósszal).
Én meg itt kötöttem ki.
És álmos vagyok.
Úgyhogy jó éjt, pusza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése