2011. március 21., hétfő

rossz kölkök

Reggel félholtan keltem. Lehet, hogy túl sokat kávézom? Mindenesetre vissza kell vennem belőle, mert ez így nagyon nem jó. Összelapátoltam magam, levánszorogtam a konyhába, Louise le is támadott. Mondta, hogy ma csak Charlotte-ot kell hazahozni a suliból, mert Alexnek mennie kell a közeli városba fizikoterápiára (baj van a lábával a drágámnak), és ezért majd valaki hamarabb el is hozza a suliból. Ja, és hogy emlékszem e, merre van Charlotte edzése, mert ma nekem kell vinnem. Pfff, hát egyszer voltunk arra... Aztán a szülők leléptek. Nem is sokára kitört a háború. A kölkök összevesztek hol ezen, hol azon. Fél 8 körül nagy nehezen betuszkoltam őket a kocsiba (igen, ma már kocsival menős napot tartottunk, mire várjak még?). Sulinál ki, a pici lánykám agyonra puszilgatott, aztán még síp után bekísértem, és megint puszilkóztunk egy sort. Hazaértem, jól eltököltem az időt, mert dél körül kezdtem el a dolgaimat. Mire persze az egész hétvégi adagot kivasaltam 2 óra volt. Akkor gyorsan csináltam a vacsi mellé egy kis krumplipürét. Közben James, a családi barát beszaladt Alex cuccaiért, ami a kezeléshez kell neki. 3kor én is indultam a sulihoz, kölköt felvettem, hazajöttünk, a fiam is jött nemsokára. Nagy nehezen rávettem őket egy kis gyakorlásra, persze ebből is csak a veszekedés lett. Aztán gyors öltözködés, irány az edzőterem. Még egy kis veszekedés... Amíg Charlotte tornán volt, mi ott maradtunk, nem akartam császkálni. Háromnegyed hatkor vége, indulás haza. Természetesen megint csak összebalhéztak a kocsiban. ( eseménydús nap, ugye?) Már otthon voltak a szülők is. Gyors vacsi után leléptek, mert Alex az apjával szokott járni valami klubba (ne kérdezzétek, nem tudom...), és most ment Louise is. Általában kedden mennek, de ezen a héten ma volt a "buli". Így a lánykámmal maradtunk kettesben. Fürdés, pici mese, alvás.
Én meg megyek eszem valamit....
Pusszantás!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése