2011. március 26., szombat

mennyei csokitorta

Pénteken ismét csodás idő volt! Arra gondoltam, hogy nem lenne rossz, ha biciklivel mennénk suliba. Persze a cseppjeim elcseszték az időt, így megint kocsival mentünk. Hazafelé beugrottam a boltba egy kis sütiért. Gusztustalan volt, én nem is tudom, hogy lehet süti, mindegy, azért megettem. De még egyszer tuti nem veszek ilyet. Mivel a porszívózáson kívül nem volt dolgom, így napközben csak a hasamat süttettem... :D Közben hívott drága londoni Vera barátnőm, hogy esetleg meglátogat a hétvégén (L):  Így csorgott a nap, a gyerekeket felszedtem, gyakorlás, vacsi megint nincs, megjönnek a szülők, mire aztán kitalálták, hogy akkor elmegyünk abba az olasz étterembe, ahol pontosan 3 hete, a megérkezésem napján voltunk!!! Pesto-s, csirkés, tejszínes tésztát ettem, nagyon fincsike volt. Na de azután... Forró csokis süti vanília fagyival... ATYA ÚR ISTEN!!!! NAGYON JÓ VOLT!!!! Alig tudtam felmászni a szobámba. Erre szinte abban a pillanatban hívott is tesóm, úgyhogy vele is eldumcsiztam egy jó darabig... Ennyit a péntekről.
A szombat reggelen vívódtam. Ugyanis mondta Louise, hogy a havi nagypiac lesz, és ha gondolom elmehetek velük. Mivel megint kínlódva aludtam, így végül is felkeltem, lemásztam, mindenki lemászott, aztán valahogy úgy eltelt az idő, hogy a piac kimaradt. Persze Louise szabadkozott, de igazán olyan mindegy, az elkövetkezendő évben lesz még időm ilyesmire :D. Aztán mondtam neki, hogy viszont az úszásra elmennék velük, mert még mindig nem tudom az utat. Szóval az lett belőle, hogy akkor már azt is megbeszéltük, hogy elmegyünk úszás után vásárolni, mert hogy jó lenne, ha én is mennék vele, ugyanis főként nekem kell vásárolni a jövő hétre (a nagy magányomra). A boltban - nem tudom más hogy van vele - de tök hülyén éreztem magam, mikor mondja Louise, hogy csak pakoljam meg a kocsit azzal, amit akarok, de hát na...Próbáltam nem minden szart összevásárolni, nem is vettem/vetettem sok mindent, a végére meg elsütöttem, hogy ha a jövő héten arra jönnek haza, hogy minden full üres, akkor nagyon éhes voltam. :D Éhen nem halok, az biztos. Így mindent megejtettünk, aztán hazatérve már készültünk Charlotte szülinapi bulijára. Mondjuk én nem nagyon, persze azért segítettem, de amikor az első kölök jött, én jó kislány módjára visszavonultam. :D Azért a sok lufi, meg a diszkógömb nagyon vagányan nézett ki. Ugyanis Mamma Mia party volt!!! Nem is ám akármilyen... Én addig megnéztem egy filmet, most írok, aztán este megint egy kis babysitt,  plusz munka (Plusz pénz :D)
Pusz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése