2011. április 1., péntek

A család visszatér

A csütörtökről sokat nem érdemes mesélni, szokásos takarítás. De esküszöm még egyszer nem veszem a fejembe, hogy extrára kinyalom a házat, mert komolyan nyomasztott a dolog. Halál koszosan, lecsövesedve épp a konyhát mostam fel, mikor kopogtatnak, az ablakon! Jött James (Stewart haverja). Én csak pislogtam, mire mondta, hogy ő hozza haza a családot az éjszaka, így most elviszi a nagy autót, és csak a kulcsért jött. Mondom jó, akkor keresd meg. Kérdezi, hogy nem szóltak neked? Mondom nem... Elmegy, erre 10 percre jön egy sms Stewart-tól, hogy jön majd James a kulcsért...írtam, hogy lerendezve. Mikor is végeztem, elszaladtam a boltba, vettem egy gyönyörű csokor virágot és egy lapot Louise-nak. Mindent elpakoltam, elrendeztem, és visszavonultam a szobámba. Fél 11 körül az utolsó cigimre készültem, mire egyszer csak nyílik az ajtó : MEGJÖTT A CSALÁDOM!!! Nagyon meglepődtem, mert éjfél körülre mondták... Na mindegy, igazán csak 1-2 szót váltottunk, mert hullák voltak. Aztán Louise megtalálta a meglepit! És örült neki! Legalább is azt hiszem... :D És szólt, hogy mivel a péntek is csak a döglődésről fog szólni, így aludjak nyugodtan, nem kell korán kelni!! Így tértünk nyugovóra...
Azért biztos ami biztos alapon beállítottam az ébresztőt 8ra, így 9 körül keltem... :D Lecsattogtam, kávé-cigi, összeszedtem magam, és épp a reggeli végére értem a konyhába. Na akkor aztán kezdődött a mesélés. Mindannyian nagyon élvezték Disneyland-et, sőt, még én is kaptam egy nagy fejű-kis testű Minnie tollat!!! Megnéztünk minden képet, videót, és Charlotte egész nap az új hercegnős ruhájában volt (azt hiszem Hófehérke ruhában). Aztán kitalálták a gyerek, hogy menjünk moziba... Kérdezi Louise, hogy van kedvem? Már hogyne lenne! A HOPP című mesét néztük meg, tekintettel a közelgő tavaszra, és azt kell mondjam, hogy tetszett! Persze a sztori maga elég sablonos volt, szóval lehet csak azt élveztem, hogy értem, de sebaj... :D Hazajöttünk, addigra hazaért Stewart is a munkából, bedobtunk egy kávét, és elment a kiscsalád a kutyákért. (én meg csak pihiztem :D). Volt vagy 6 óra, mire hazaértek, így Louise össze is dobott egy kis vacsit. Közben Stewart jön, és megkérdezi, beszélhetnénk e pár szót odakint. ??????? Azt mondja nincs baj... hmmm... Szóval csak kiderült, hogy pár dolgot szeretne letisztázni a holnap estével kapcsolatban. Ha esetleg elfelejtettétek volna, holnap lesz Louise meglepetés-szülinapi partija!!! Szóval fél 7 körül átslisszanunk a nagyiékhoz. Ott lesz valami kiscsaj, meg még 3 gyerek (Louise tesójának a gyerekei), és én kb. 10-11ig kellek, mert mindenki megy a buliba, de a nagyszülők jönnek időben. Aztán szabad is leszek!!! Mondja Stewart, hogy ha esetleg lesz kedvem, menjek el... hát... mondom...nem hiszem...Persze egyből levágta, hogy úgy érzem semmi keresnivalóm nincs ott, meg nagyon nem ismerek senkit. Mire elkezdi mondani, hogy de olyan jó lenne, mert hogy az egyik barátja Dj, és nagy buli lesz, csak barátok, meg én is úgyis ismerek egy párat, és csak gondoljam át, csak ugorjak be és igyunk egyet Louise egészségére! Esküszöm nektek olyan szívélyes meghívás volt, és annyira jól esett, hogy a végén még tényleg elmegyek...
Megvacsiztunk, közben a hostszüleim nagyrabecsülésüket fejezték ki a csilli-villi ház miatt. És hogy milyen jó volt erre hazaérni. (na jó, mégsem volt hiábavaló a munkám). Azért nem lennék szomorú, ha anyagilag is honorálnák... :D
Vacsora után Louise rögtön eltűzött. Ment az egyik barátnőjének a fiának valami West Side Story - előadására. Még délután kérdezte, hogy nincs e kedvem elmenni velük, mert hogy van egy plusz jegy, Stewartnak vették, de ő nem akar menni. Igazán nem vágytam most ilyesmire...
Aztán beszélgettünk még egy kicsit hostapuval, a tesójáról meg az ő au pairéről, Claudiáról, és hogy jó lenne, ha beszélnék a csajjal, hogy ne menjen el, mert hogy úgy hiszi, ők nagyon nem egyszerű család. Na mindegy ez így most bonyolult... Aztán beszéltünk a suliról, meg hogy majd megkérdezik nekem az angol nyelvtanfolyamot, és hogy szóljak, ha bármiben segíthetnek, akár plusz munka, akár más kikapcsolódás, mert nem akarják, hogy este csak a szobámban unatkozzak... ja, és mondtam neki, hogy a vizsgáimra is csomót kell tanulnom, és hogy majd küldik nekem a könyveket, meg kellene egy csomót nyomtatnom, erre mondja, hogy akkor majd ő beviszi a céghez, és kinyomtatja... Na, szóval lényeg a lényeg, jó családom van. Komolyan. Tényleg odafigyelnek az emberre, és egyáltalán nem érzem cselédnek magam. Ennyi. :D
Ezzel le is zárnám ezt a napot, majd jelentkezem!!!
Pusza!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése