2011. március 22., kedd

nyugis nap

Csendes napot nyugtázok.
Szokásos reggeli menet, aztán gyerekreggeli, lunchbox, Stewart pedig szólt, hogy ő viszi a gyerekeket suliba!!!!! Igen!!! Ez azt jelentette, hogy mikor ők elmentek, én gyorsan összeporszívóztam, szóval 9.10-kor teljesen szabad voltam egészen 3ig! Lustálkodtam kicsit, idegeskedtem, mert az Otp-s papíromat elhánytam valahova és nem tudom utalni a tandíjamat. Aztán gondoltam egyet és elindultam bicózni. Mindenképp akartam shoppingolni, mert a lánykámnak holnap lesz a szülinapja, és venni akartam neki valamit. Egy kis varázslatos rajzoló-szettet kap tőlem, mert azt még nem láttam itthon, és egyébként nagyon szereti az ilyesmiket. Mivel még bőven el voltam látva idővel, így bicikliztem tovább. Még mindig nem ismerem a várost (igaz a jövő héten lesz időm...), és egyébként is szép idő volt. Persze azért beugrottam a Saintsbury's-be üdvözlőkártyáért, de ha már ott voltam vettem egy kis csokis kekszet is :D. Aztán kóvályogtam még egy sort, egyszer majdnem eltévedtem, aztán kiderült, hogy a házunkkal szemben lévő utcában vagyok... kmm.... Hazajöttem, kis net, jön egy sms Stewart-tól, hogy ugye akkor én veszem fel a gyerekeket a suliból. Írtam neki, hogy azért nem felejtek el 3 gyereket.  Utána indultam is értük. Eredetileg úgy volt, hogy Alex megy a Robert nevű barátjához ma, de mondta Louise, hogy szegénykémnek hirtelen meghalt a nagymamája, így ma inkább ő jönne hozzánk. Igazából nem volt baj, Charlotte-ot elvitte az apja, így végül hármasban voltunk. De igazából az volt a röhejes, hogy nem tudtak játszani. Csak a kérdések repkedtek, hogy te mit akarsz csinálni, meg te mit akarsz... Aztán a drága fiam ég jól egyedül is hagyta szegény srácot... Megcsináltam a vacsit (jó kis pizza, nyami), azután nem is sokára jött Robert apja a fiáért. Louise is hazaesett, végre bevárárolt, mert már tiszta üres volt a hűtő. Beszéltünk pár szót a holnapi napról, segítettem neki elpakolászni, aztán lassan felslisszoltam.
Most meg itt van egy nő, lent beszélgetnek a konyhában, fingom nincs kicsoda, de inkább nem megyek le, nem akarok zavarni.
Puszka!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése