2011. március 16., szerda

hétköznapok

Szerda van, és még nem írtam egy sort se a hetemről. Hát igen. Pár hét múlva eljön az ideje, hogy minden nap egyformán telik (majdnem), de remélem akkor is lesz miről mesélnem. Mondjuk engem ismerve... :D
Hétfő.kedd, sima biciklis nap, 1-2 pofára esés, semmi extra. Louise viszont annyira beteg lett, hogy tegnap nem ment dolgozni, pihent szegény egész nap, pont jókor, mert végre én is be tudtam iktatni egy kis ALVÁST!!! Ahhh, persze ennek örömére jó későn feküdtem le... O.o Ma már ment dolgozni, és azt hiszem kezd helyrejönni. Ma reggel kiderült, hogy Stewart itthon melózik (épp a takarítós napomon :S), a reggelinél meg benyögte, hogy ok, akkor együtt elvisszük kocsival a gyerekeket suliba, meg lemosatni. Jó, el is mentünk, a suliig Stewart vezetett, aztán én. Jelentem egyre jobban megy! :D Hazaértünk, gyorsan lecsekkoltam a pénzutalásaimat, és nekiálltam takarítani. Közben hostapu azzal szenvedett, hogy mindenki megkapja Louise meglepetés-szülinapi-party-jára a meghívót (igen, tök izgi). Egyébként ha még nem mondtam volna, utálom a porszívónkat. K..va nehéz, és már tiszta izomgörcs van a vállamban a mindennapos használattól. Aztán már majdnem végeztem, mikor mondja Stew, hogy eszik egy bacon-szendvicset, kérek? Persze, ki nem hagynám... már épp éhen akartam halni... Mire kész lett a szenya, addigra én is végeztem(nagyjából). Megkajcsiztam, feljöttem, utána mondja Stewart, hogy akkor ő elmegy a gyerekekért. Újabb boldogság. Ennek örömére legurítottam egy kávét, ráérős cigi odakint, és még ezután is én vártam rájuk. Hazajöttek, civakodás, aztán játszottunk egy kicsit, megjött Louise is. Gyorsan vacsi a gyerekeknek, aztán elvittük Alex-et úszásra. Louise tök édesen próbálta belém verni, merre kell menni (mert oda kocsival kell menni), de közben reggel én már ígéretet kaptam Stewart-tól egy GPS-re :D.Hazajöttünk, gyerekek pancsizni, én visszavonultam.
Tegnap kérdezték, hogy jó e a tévé. Mondom jó, a múlt héten megnéztem, jó volt... (na ugye milyen sokat tévézek????) Erre nézem ma, hát nem jó. Szóval fél 9kor Louise-szal tévét szereltünk. És nem lett jó. De mondta, hogy venniük kell másik erősítőt, mert az ő szobájukban is baszakszik... Nekem ugyan ráér...

Kaptok egy kis időjárás-jelentést is: a mai nap csúnya volt. A tegnapi is. Gondol egyet, és a gyönyörű tavasz eltűnik, a mocskos-esős-ködös idő jön. Nem szeretem. És nem tudom, mi folyik ezeknek az ereikben, de ma is volt egy kislány, aki a kb. 6 fokban kisruhában, szandálban, harisnya/zokni nélkül ment suliba. Sapkát nem adnak még a babakocsisokra se. Pulcsiban szaladgálnak a nagy hidegben. Mezítláb állnak a jéghideg kövön. pffffffffff

Most csináltam egy kis fish 'n' chips-t, hostszülők elmentek vacsizni, relax.
Na jól van, mára ennyi. Nem kaptok többet. Haragszom rátok, mert nem jelentkeztek. ÉN IS AKAROK TUDNI RÓLATOK!!!!

U.i.: az első bejegyzésben megtaláljátok az elérhetőségeimet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése