2011. március 21., hétfő

Windsor 1

Vasárnap természetesen ricsajra ébredtem. A gyerekek rohangáltak, az apjuk kiabált velük, meg egyébként is, itt minden hallatszik. A házon belüli hangszigetelés nem létezik. Mire összeszedtem magam és lemásztam, a családom eltűnt. Mivel a kutyákat sem találtam, gondoltam elvitték sétálni. Mire a reggeli készülődést letudtam, befutottak ők is. Gyorsan reggeliztem, aztán indultunk. Persze a kocsiban mondta Stewart, hogy először reggelizni megyünk. Hm. Mindegy, egy kávé még belefért. Ott összefutottunk Louise szüleivel, megint tüneményesek voltak. Gyors reggeli után indulás Stanley szülinapi partijára. Stanley a gyerekeim unokatesója, Stewart tesójának az egyik fia (a háromból). Volt egy hapsi, aki szórakoztatta őket, most nem jut eszembe semmi jó kifejezés. Játszottak, bohóckodtak, de én is nevettem egy csomót. Közben még reggel írtam Claudiának, hogy akkor nem tudok menni sehova, mert megyünk Windsorba. A partin mondja Stewart, hogy mivel csak pár óránk lenne, ezért nem megyünk. ok. Kérdezi Clau, hogy akkor elmegyünk valamerre? Mondom inkább nem, otthon akarok pihenni. A parti után indulunk haza, erre mondja Stewart, hogy mégis csak elmegyünk Windsorba, de csak sétálunk, egyet, mert ahhoz hogy be is menjünk, kell egy egész nap. Így nekiindultunk. A windsori vasútállomás felől érkeztünk...
vasútállomás
vasútállomás, és persze az üzletek
az 1894-ben készült vonat (Viktória királynő vonata volt!)




A Windsor Castle a világ legnagyobb (45.000 m2-es), és Anglia legrégebbi lakott, leghíresebb kastélya, melynek története Hódító Vilmosig nyúlik vissza. Egyébiránt a Windsor Castle is az angol királyi család hivatalos rezidenciájának számít. II. Erzsébet királynő az év számos hétvégéjét tölti a szolid, impozáns, és ugyanakkor elegáns Windsori Kastélyban.

kastély
bejárat

kastély...

fegyveres őr


És a jó kis séta után FAGYI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kicsi lányom csokidarabos, pillecukros rágógumi-ízű fagyival

a szép színű rágós fagyi...
 Aztán lesétáltunk a Temze partra. (Itt majdnem megfulladtam, mert felszippantottam egy ostyadarabkát a tüdőmbe...)

jó ha tudjátok, hogy a Temzén úszó ÖSSZES hattyú a királynő tulajdonában van!


Eton, ahol is a világ egyik leghíresebb iskolája van
az iskola egy része

ez is

és még ez is
Jó tudni, hogy Eton iskolájában tanult Vilmos herceg is! Az évi tandíj horribilis, a "wiki" szerint több mint 23000 font. Tehát testvériesen számolva is minimum 7 és félmillió forint ÉVENTE!
 Séta után beültünk kajálni, én sült krumplit ettem csirkés-gombás pitével. Hazaindultunk, persze én el is vonultam, skype-oltam. 11 körül feküdtem le, de borzalmas éjszakám volt, nem sokat aludtam...
Egyenlőre ennyi, puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése