2011. március 19., szombat

Red Nose Day, napsütés és shopping

A csütörtöki nappal ellentétben pénteken egész jók voltak a gyerekek! Red Nose Day volt, ami egy speciális nap, amikor jótékony célokra gyűjt mindenki.
Ennek örömére a kölkök pizsiben mentek suliban (az egész iskola), Stewart-nak meg csütörtökön volt egy jótékonysági esemény, amikor is 50 mérföldet kellett lebiciklizni. Szegény nagyon ki volt utána. Szóval miután csütörtökön fullosan elvégeztem minden melóm, pénteken nem sok dolgom volt. A szokásos porszívózás, aztán csak döglődtem. A magyar csajszi, akivel taliztam volna, sajna lemondta, így majd talán kedden... Péntek reggel ugye megint bicajjal mentünk suliba. Aztán persze szinte egész nap esett az eső. Írt Louise egy üzit, hogy mehetek kocsival is a gyerekekért, a bicókat meg majd Stewar összeszedi. Mondom ok. Aztán írt Stewart is, hogy ráérek e este, mert elmennének valahova, persze kifizetnék pluszpénzként. Hát már hogyne, amúgy is csak pihenni akartam, szóval naná. Aztán fél 3 körül hazaesett hostapu, meg is lepődtem, mert 4 körül mondta Louise. Na mindegy, mondta, hogy felveszi ő a kölköket, ha már esik az eső. Namost, ez azért jó, mert 3.15-kor van vége a sulinak, de volt vagy fél 5, mire hazaértek... Vettek egy kis édességet... nekem is.... :D Aztán elbohóckodtunk egy kicsit, vacsi és vége! Fél 9 körül volt tervbe véve, hogy a szülők lelépnek. Még negyed 9kor beszéltem is Louise-szal, elköszöntünk, stb. Erre lemegyek, Louise ott ül, kérdezem mizu, azt mondja meggondolta magát, nagyon fáradt, mégse megy. Jól van, közben elkezdtem gyártani a teám, csörög a telefon, jön Louise, hogy mégis mennie kell, erősködnek, hogy csak egy gyors ital (de szegénynek nagyon nem volt kedve menni)... Lelépett, én még skype-oltam a csajokkal, zuhi, aztán éjfél körül kidőltem. ÉS IGEN! VÉGRE ALVÁS!

Na nem azt mondom, legalább fél tucatszor felébredtem, mert volt aztán zsivaj, de engem hol? Fordultam egyet, és aludtam tovább. Valamikor fél 12-kor keltem fel :). Boríték várt az ajtóm előtt, az előző heti pénzemmel + 20 font a tegnap estéért (L), meg üzenet, hogy elmentek úszásra, majd jönnek. Kávé, cigi, és annak örömére, hogy ágyban akartam maradni egész nap, gyönyörű idő volt. Újratervezés. Kitaláltam, hogy délután bicózok/vezetek, felfedezek. Összeszedtem magam, erre jönnek a szülők, elmennek shoppingolni, megyek? Hát hogy a kék égbe ne? XD Elmentünk először tankolni (ott meghúzták a kocsinkat), aztán egy sportboltba venni Stewart-nak valami új szerkót(nem tudom mit..), aztán kitalálták, hogy menjünk át High Wycombe-ba. Ez a legközelebbi legnagyobb város. Azon belül pedig irány az új pláza, az Eden!!!




Ott beültünk a Wagamama nevű japán étterembe kajcsizni. Én mizo leves ettem és valami rizses tálat, amiben mindenféle jóság volt :D (annyira jó, hogy nem vagyok finnyás, mert mindig minden ízlik :D) Aztán irány vásárolni!!! Megbeszéltük, hogy egy óra múlva talizunk. Kérdezem Louise-t, hol a Primark. (az au pair-ek boltja, ahol jó áron megkapsz bármit.) Azt mondja az az Eden-en kívül van. Gondoltam egyet és megkerestem. Kb. 8 perc séta. Vettem zoknikákat, harisnyát, köntöst, új papucsot, és egy manikűr készletet végre!! Közben hívott Stew, hogy itt és itt vannak, mikor-hol talizzunk, persze a felét nem értettem. Aztán mivel eljárt az időm, visszaindultam, meg is találtuk egymást, aztán életmentő kávéra ugrottunk be a Starbucks-ba. Persze mondta Stewart, ha akarok maradhatok, és majd hazamegyek busszal vagy vonattal, de mondtam, hogy elég volt ennyi költekezés mára :D Hazafelé beszaladtunk 2 kertészeti áruházba, igazán nem értem minek kellett szegélynyíró, ha most csináltatják meg a kertet... Na mindegy. Aztán hazafelé szóba került, hogy ha holnap lesz kedvem, velük mehetek a Windsori kastélyba, mert ők valószínű hogy mennek. (Egyébként itt van a szomszédban szinte) Ááá, mondom hogyne, inkább lemondom a csavargást Claudiával, de hát a kastélyt nem hagyom ki!!!
 Szóval, tök jó volt minden. Igaz, nem döglődtem, de tudjátok, majd alszunk a sírban eleget...
Pusza!!!!!!

U.i.: Azt hiszem mostantól ilyen szép illusztrált bejegyzéseket kaptok! Ja, és legalább egy hallót kérek mindenkitől az új üzifalra (bal oldal), AMIT NEKTEK CSINÁLTAM!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése