2011. március 11., péntek

kieg.

ÓÓ, igen. Ma már nem kellett dolgoznom!!!!
Viszont Louise rákérdezett a vezetésre, meg hogy eljöjjön e velem. Áh, mondom nem inkább majd egyedül. Aztán mivel még világos volt, gondoltam teszek pár kört, nagy baj nem lehet.... És nem is volt! Most már azt hiszem kezdem megszokni a kocsit (kezdem), meg a másik oldalt, viszont halvány lila gőzöm nem volt arról, hogy merre járok. Na igen, nem ártana egy térkép, pláne hogy minden ház ugyanúgy néz ki. Na de úgy voltam vele, hogy legfeljebb eltévedek (sikerült), és felhívom a szülőket. Aztán rájöttem, hogy nem vittem telefont. Fuck.
De végül is minden jó volt, nem mentem neki senkinek, és semminek, megtaláltam a házunkat!!! Tapsot kérek!!!
Aztán családi vacsi volt, pizza, Louise azt hitte sok lesz, de mindet benyomtuk :D. Megköszöntem, feljöttem, aztán 5 perc múlva jön mami, és hozta a fizum!!!! Lehet holnap költekezni!!!
Ha lesz kedvem, kaptok képeket. Ha nem, így jártatok!
CSÓKI!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése