2011. március 24., csütörtök

szülinap, sokk és tavasz

Tegnap reggel ha akartam se tudtam volna aludni, ugyanis a pici lánykám 6 éves lett!

Szóval igazából a "happy birthday" éneklésre ébredtem. Reggeli után, mivel láttam, hogy már megvolt az ajándékozás, odaadtam én is, amit vettem. Hogy mit ne mondjak, nagyon beletrafáltam, nagyon bejött neki. Eldobtam őket a suliba, aztán a gyönyörű idő ellenére nekiálltam takarítani. Louise pont a végére ért haza (szegény ment fogorvoshoz, ezért volt itthon olyan hamar). Meg is beszéltük a jövő hetet, hogy akkor jó e nekem, hogy itthon maradok a kutyákkal, rendben leszek? Már hogyne lennék... :D Aztán felszedtem a kölköket, itthon egy kis gyakorlás velük, utána amíg ők játszottak a Wii-n, én összedobtam a vacsijukat. Közben megjött Stewart, és bejelenti a gyerekeknek, hogy mindjárt mennek a nagyszülőkhöz. Ez volt negyed 5kor. Gondoltam csak megkérdezem, mikor akarnak visszajönni, merthogy ugye szerdán Alex megy úszásra negyed 6ra, így 4.45-kor van vacsi. Óó, hát ő elfelejtette, akkor inkább nem mennek. Jó. De akkor a nagyszülők jönnek. Nem kell mondanom, 5 perc múlva már itt is voltak. Én elvégeztem az utolsó simításokat a vacsorán, tálaltam, aztán 5kor apu el is vitte Alexet. A nagyszülők is leléptek, Louise pedig 3 percre rá itthon volt. Így sajnos ráhárult a feladat, hogy játsszon Charlotte-tal. (Persze a Wii-n, mert hogy egy játék volt az egyik szülinapi ajándék.) Én meg ott ültem velük és nevettem egy sort. Aztán szépen elandalogtam a szobámba, Louise jött nemsokára, megbeszéltünk  1-2 dolgot a hétvégével kapcsolatban (plusz munka-plusz pénz) :D. Még azért beesett 2 barát is az este folyamán. Jaj, ezt el kell mesélnem, nagyon nagy show volt. Lemegyek egy cigire, köszönök a vendégeknek, aztán odalépek az ismeretlen(nek tűnő) hapsihoz, és jól nevelt módjára bemutatkozom. Erre kiderült, hogy ő volt nálunk az előző héten... :D pffff... DE hát na, nekem ne mondja senki, hogy a több millió új információból mindent meg tud jegyezni! (a nevekkel különösen bajban vagyok :D) Na és amikor sokkot kaptam: megyek laza köntösben zuhanyozni, valami megkapja a szemem, odanézek, és egy TENYÉRNYI NAGYSÁGÚ FEKETE PÓK LÓG A PLAFONRÓL!!!

Persze egyből bepánikoltam. Berohantam a budiba és az ott található fertőtlenítő spray-vel lefújtam, aztán magamra zártam a fürdő ajtaját. Amikor végeztem, kilépek a folyosóra, és NINCS OTT A PÓK! Szóval az a gusztustalan túlélte! Azóta is arra gondolok, mikor ugrik rám a padlásfeljáróról.Ennyit a szerdáról.
Ma reggel ismét gyönyörű napsütésre ébredtem.

Sima reggeli menet, kis veszekedéssel, egyébként semmi különös. Sulikör, ahol is a drága hapsikám teljesen feldobta a napom, mikor rámköszönt, hogy SZIA! (az ex-angoltanár, aki kicsit beszélni magyar). Hazafelé beszaladtam vásárolni, így pizzát reggeliztem :D Utána kínkeservesen rávettem magam a porszívózásra, majd kivasaltam amit kell. (Úgy veszem észre, hogy a hétfő és a csüti lesznek a vasalós napok) Aztán összedobtam egy kis karfiollevest! :D jaj, olyan jól esett... Gyerekeket összekapkodta, és még a sulinál megbeszéltük, hogy jól kell viselkedniük, ha akarnak később játszani. És azt kell mondjam, alakulnak a dolgok. Megcsináltunk egy csomó feladatot, segítettek rendet tenni, aztán játszottak. Negyed hat körül rádobtam egy üzit Louise-ra, hogy akkor mi lesz a vacsival, csináljak e valamit, mert reggel nem szólt egy szót sem, és általában ő szokott itthon lenni akkor és ő főz nekik. Persze írt is gyorsan, hogy akkor jó lenne, ha valamit kitalálnék nekik, elfelejtett szólni. Ismételten tésztát kaptak (sok tésztát esznek). Na, azért itt jegyzem meg, hogy a vacsi előtti fél óra elég problémás volt, a gyerekek túl voltak pörögve... Vacsi közben megjött Stewart, aztán Louise, én meg beajánlottam nekik a levesem. (Egyébként nem ettek belőle, mert most raktam be a hűtőbe) Szóval szépen visszavonultam, és holnap péntek, és vége a hétnek, és utána hosszú szabadság....
Csóki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése