2011. április 8., péntek

Egy újabb bankszámla

A tegnap estét egy kis indiai kajával zártuk, ugyanis a pizzát csak a gyerekeknek csináltam. Egy bajom van. Ezek az indiaiak használnak valami gusztustalan fűszert, amit ki nem állhatok, és lutri, hogy éppen melyik kajában találok. Tiszta szappanos-műanyagos ízt ad, gusztustalan. A vacsinál beszélgettünk az au pair-ekről úgy általában, és itt jegyezném meg, hogy a családom részvétét fejezi ki Tominak és Melindának, mert megemlítettem, hogy 5 gyereket pesztrálnak. Szóval sajnálunk titeket! A zuhanynál pedig konstatáltam, hogy nem csak a fejem, de a mellkasom is vörös mint a rák. Gyönyörű, mondhatom.
És igen, a mai reggellel elkezdődött az utolsó nap a tavaszi szünet előtt! Louise itthon volt (és most már minden pénteken itthon dolgozik = ez kb. annyit jelent, hogy még kevesebbet kell dolgoznom :D). Eldobtam a kölköket suliba, aztán elugrottam a boltba, egy nagyon fontos dolgot kellett volna vennem, de sajna nem kaptam, így csak egy kis csokival tudtam megvigasztalódni... Hazatepertem, porszívózás, maradék vasalás letudva, kis ücsörgés a napon. Majd jött Louise, hogy akkor ha gondolom, elugorhatunk a bankba, és megcsinálhatjuk a bankszámlám!!!! Jeeee!!!! Alig egy hónapja vagyok itt, és máris! Örömbódottággggggg!!! A Hbsc-be mentünk, és az egész kb. fél óra volt. Sitty-sutty meglett minden, igaz, hogy nevettem egy sort. Ugyanis ugye otthon mindig azt szajkózzák, hogy ilyen-olyan uniós szabvány, de a bankos csaj nem értette, miért áll két részből a személyim, és mégis hol a picsában van a lakcímem??? Lényeg a lényeg, hogy ez valami speckó bankszámla, direkt külföldieknek, ugyanis egy évig havi 8 fontom bánja, de egy év után átalakul, és utána teljesen ingyenes lesz. Nem baj, belefér... 
A gyönyörű időre való tekintettel sétáltunk egyet, felszedtük a kölköket, és kitaláltuk, hogy piknikezünk a parkban. Így otthon mindent szépen összepakoltunk, és átcsattogtunk a parkba, ami gyalog kb.2 percre van, de a gyerekek kérésének engedve bicikliztünk. Kaptam egy saját bejáratú naptejet ( a tegnapi nap miatt), illetve miután megjegyeztem Louise-nak, hogy nem ártana vennem egy normális napszemcsit, mondta, hogy neki van egy csomó, amit nem használ, úgyhogy csak válasszak nyugodtan. (L)
Mondanom se kell, dög meleg volt, és majd belerohadtam a farmerba. Igazából talán 2 órát ha maradtunk, aztán hazajöttünk fagyizni :D. Napközben megjöttek az új napozóágyak is (nem azért kellett új, mert a régi tönkrement, hanem hogy mindannyiunknak legyen kényelmes széke!). Így persze ki is próbáltuk. A gyerkőcök az öntözővel játszottak, mi meg sültünk mint a hús... 
Stewart is megjött nemsokára, ment is a bohóckodás. Egészen addig, még a két kutya nem rendezett vérfürdőt. Ugyanis valami okból kifolyólag egymásnak estek, alig tudták szétszedni őket, egymást is és Louise-t is megharapták. (reggel engem is megkapott Saidy, itt ért véget a barátságunk...) Szegény Alex meg végignézte az egészet, és úgy bepánikolt, hogy csak nehezen tudtuk megnyugtatni. 
És ennyi. Kis mirelit vacsira, szieszta a teraszon, és hétvége!!!!!!

PUSZCSIIIIII!!!!!!!!!


U.i.: a cím arra utal, hogy ez már a harmadik kezelendő bankszámlám. Nem volna baj, ha azért kellene, mert annyi pénzem lenne... Na de ami késik.... :D

U:i.: Durva fogalmazási hibákat fedeztem fel. Bocs. Majd igyekszem kiküszöbölni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése