2011. április 5., kedd

anyák napja és társai

A szombati napot jó szokásomhoz híven hosszú alvással kezdtem. Aztán megjött a kiscsaládom, megebédeltünk, és átugrottunk a nagyszülőkhöz. Ugyanis jött Louise húga és családja (az esti bulira) Brighton-ból, így egy kis pofavizitet gondoltam nem árt tartani. Nagyon aranyosak, közvetlenek, 3 gyerekkel, de ők is aranyosak. A legkisebb egy pici lány, alig 1 éves, de elbájolt a szőke fürtjeivel. Aztán megérkezett Stewart régi barátja, Ian is. Tettünk egy kiadós - kávéval egybekötött- sétát a városban, aztán hazacsattogtunk. Ideadta Louise az előző heti pénzem, és IGEN, a teljes fizumat megkaptam, pedig nem is kellett nagyon dolgoznom, hát nem édesek?! 
Fish 'n' chips vacsira, majd Louise lelépett. Mi pedig összeszedtük magunkat, és visszalibbentünk a nagyszülőkhöz. (Az esti bulira való tekintettel szitteltem, és mind az 5 gyerek együtt volt.) Részletes instrukciókat kaptam, hogy mint és hogy, ha bármi baj van... Volt "segítségem" is, egy 15 éves leányka, sok hasznát ugyan nem vettem, de nem is kellett, mert a gyerekek aludtak mint a bunda. Mi tévéztünk (együtt sírtunk egy filmen :D), 11kor őt felvette az apja, a nagyszülők meg megérkeztek fél 12 körül. Hazajöttem, és bár kedvem lett volna, a késői időpontra való tekintettel csak nem mentem el a buliba. Igazából nem tudtam, meddig maradnak, és nem akartam a parti végére odaérni... Ténferegtem egy sort, elmentem zuhanyozni, és jöttek is a szülők (plusz Ian) 1 körül. Azért annak örültem, hogy jó buli volt, Stewart pedig teljesen el volt ájulva, hogy ő is beállt a DJ pultba (igen, az is kiderült, hogy fiatal korában DJ is volt...). Visszavonultunk, de vasárnap 10 körül már hallottam a gyerekeket, korán hazajöttek... Én is összeszedtem magam, de igazából a semmittevéssel telt a nap. Délután, míg a család odavolt, elugrottam a boltba, és vettem egy kis csokit és egy kártyát Louise-nak anyák napja alkalmából. Olyan bájos szöveget írtam, hogy teljesen elolvadtak....:D 

Fél 5 körül jött Claudia, a mexikói  au pair, elugrottunk egy üdcsire, és kifaggattam. Ugyanis Stewart nagyon aggódik, hogy esetleg nem érzi jól magát a tesójáéknál. De én azt hiszem minden rendben van...
Hazajöttem, megvacsiztam, Louise csinált egy kis mexikói kaját... :D Na azért az ízek nem voltak olyan ismeretlenek, a chilis bab feeling ott volt... :D

És azt hiszem ennyi volt a hétvége.
A hétfőről nem tudom, van e érdemleges dolog, amit megemlíthetnék. Szinte a már szokásosnak mondható forgatókönyv. Stewart itthon volt, sulikezdés után porszívózás, majd az óriás halom vasalnivaló eltüntetése. Épphogy végeztem vele. Mondjuk Stewart vette fel a gyerekeket. Aztán egy kis balhé, tanulás, közben összedobtam a fele vacsit. Alex otthon maradt az apjával, míg mi Charlotte-tal elmentünk az edzésére. (Még James-szel is összefutottam). Haza, vacsi, megint egy kis bünti a gyerekeknek, mert nem igazán foglalkoztak azzal, hogy én mit kérek tőlük (azért jó dolog ám, hogy ilyenkor Stewart egyből ugrik, és ráparancsol a gyerekekre, vagy akár büntit is kapnak!). És igen, ugyebár nekem heti 3-szor szittelnem kéne, mert a szülők mennek edzőterembe, de gyakorlatilag a hétfői volt az első alkalom. Így egy kis munkával (skype-pal) zártam a hét első napját. :D
Pusz!

U.i.: Fos idő van. Napsütést akarok!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése