2011. április 7., csütörtök

tavasz


Hűű, hát igen, ha nem ír az ember minden nap, egykönnyen elfelejti a dolgokat... Szóval valahol ott hagytam abba, amikor is kedden egy kis sziesztára vonultam el. Csak akkor ébredtem fel, amikor Stewar megjött, és annyira halózott, hogy felébredtem... Sőt, igazából nagy hasznát nem vettem az alvásnak, mert csak még álmosabb voltam. Viszont a nap többi részéről nem tudok nyilatkozni, mert elfelejtettem... :D Szerda: szokásos menet, Louise itthon dolgozott, mert délután vinnie kellet a gyerekeket fogorvoshoz. Igazából annyira nem voltam boldog, mert job szeretek úgy takarítani, ha egyedül vagyok, de végül is nem volt így sem semmi gond, megoldottam. Aztán elszaladtunk a  benzinkútra, mert nem vagyok még tájékozott, hogy akkor mint és hogy. Végül is nem nagy ördöngősség, szinte ugyan az, mint otthon. Ja, igen, ha esetleg valakit érdekel, a benzin 420-430 forint körül mozog, mondta is Louise, hogy húúú, de drága. Persze azért felvilágosítottam, hogy otthon se jobb a helyzet... Dumáltunk egy sort, a jó hír az, hogy hamarosan lesz bankszámlám!!!! Illetve, fontos dolog! Tavaszi szünet ugye két és fél hét. Első héten a kölkök húsvéti táborban lesznek, második héten pedig itthon lesznek a szülők! Szóval csak semmi "megszakadok a munkában". :D  Gyerekeket felszedtük, haza, egy kis gyakorlás, majd ők elmentek a fogorvoshoz. Igazából már csak vacsira értek haza. Ja, és a kicsi lányomnak volt egy lyukas foga! Igen, nem vitatom, hogy egy 6 éves leányzó még nem tudja alaposan megmosni a fogát (pláne nem 30 másodperc alatt). Azt majdnem elfelejtettem megemlíteni, hogy TERMÉSZETESEN, mivel egész nap takarítottam, ezer ágra sütött a nap!!! Pfffff! De este jött James, és kint ücsörögtünk mindannyian a teraszon. :D Szó esett, hogy húsvét után megy a családom kempingezni,és hogy ha akarom, akkor velük mehetek. Miért is ne? Szeretek kempingezni, meg egyébként is, kell a változatosság! Viszont azt már nem igazán értettem, hogy hogy lett James is meghívva... Remélem ez nem az a fajta gondolat, mint anno Peti részéről a "befér két kocsi meg egy motor a garázsodba?" volt... És még egyéb érdekességek: itt is járnak hittérítők házról-házra. Ettől sem szabadultam... Ja, és az is kiderült, hogy Louise egyik unokatesója buzi. Hupszi. Este még egy kis skype, és alvás.
Csütörtök. Reggel, mivel megintcsak gyönyörű napnak néztünk elébe, így felajánlottam a gyerekeknek, hogy mehetünk biciklivel is a suliba. Meg is volt az öröm... Aztán gondoltam egyet, és hazafelé nem a szokásos útvonalon jöttem, hanem tettem egy hatalmas kerülőt, és úr isten, olyan házakat láttam, hogy csak na. Most már értem, hogy ez miért is gazdag város. Pffff. Hazaértem, de olyan lusta voltam nekiállni a dolgaimnak, hogy inkább engedtem a nap csábításának, és vagy 2 óra hosszát kint ültem a levegőn. Ennek hatására ég is a fejem, mert hogy szépen megkapott a nap, még a mellkasom is tiszta vörös. VENNEM KELL EGY FÜRDŐRUHÁT!!!  Na de aztán nekiálltam a porszívózásnak, vasalásnak, amit be se tudtam fejezni :/. Sebaj, holnap is kell valami... Gyerekeket felszedtem, haza, majd kb. a 8-dik percben sikerült is csúnyán összevesznem Charlotte-tal. Ment az önfejűség, csak ugye én nem engedtem neki, erre ordenáré hisztit csapott. Hagytam, hagy tombolja ki magát egyedül, míg végül rájött, nálam sem megy mindig a móka.... Vacsira egy kis pizza, minő változatosság megint... Közben Louise dobott egy sms-t, hogy szombat, szittelés? Ah, mondom ok, az a kis mani nagyon jó szolgálatot tesz nekem. Igazából csak az az érdekes, hogy azzal szemben, hogy elvileg minden hétvégém szabad, ha jól emlékszem minden hétvégén dolgoztam. ? Bár azt hiszem, hogy ha nem érnék rá, akkor eldobnák a kölköket a nagyszülőkhöz, szóval nem nagy ügy. Amikor meg egyébként is csak itthon döglenék, miért ne keressek egy kis pénzt? ( a múlt szombatira is  utólag megkaptam a kiegészítést, a gyönyörű 20 fontocskámat).
Keukenhof - jövőre ott leszek!!!!

Nagyjából ennyi. Imádom, hogy jó az idő. Minden gyönyörű, a virágok illata száll a levegőben, és lehet napozni!!! Remélem így is marad még sokáig!!
Csóki!!!!!!



1 megjegyzés:

  1. szia!
    Én most hétvégén voltam Keukenhofban, nem tudom olvastad e már azt a bejegyzést, de felraktam egy csomó képet picassa-ra:)
    Ja és tök jő hogy mész a családdal táborozni:)
    pusz

    VálaszTörlés