2011. április 27., szerda

várakozás

Ne gondoljátok, hogy azért írok ma is, mert annyi hihetetlen izgalmas dolog történt ma... Reggel keltünk, a gyerekek elmentek suliba, én gyorsan nekiugrottam a takarításnak, a szülők meg szinte egész nap mászkáltak meg vásárolgattak. Végeztem fél 2 körül, elugrottam vásárolni egy kicsit, legfőképp tiszta szeszt, mert igen, a lehető legjobbkor kijött a herpeszem. Hazafelé felvettem a kölyköket, és itthon lassan beindultak a dolgok. Ugyanis a következő 4 napot a New Forest Nemzeti Parkban töltjük, megyünk kempingezni!!!! 
New Forest Nemzeti Park

Szóval ment a nagy rohangálás, pakolás, listázás, ja, és persze készülés az estére, ugyanis ma nálunk volt nagy családi összejövetel (annyira be tudnak időzíteni). Én közben próbáltam lefoglalni a kölyköket, megvacsiztattam őket, majd amikor szállingóztak a vendégek, és kezdtem úgy érezni, itt én már nem kellek, ügyesen meglógtam. Persze azért később leszaladtam köszönni, de most annyira nem voltam ráhangolva a nagy családi bájolgásra, hogy nagyon. Inkább szépen nekiálltam összepakolászni. A csepp táskámat sikerült is abszolút fullosra pakolni, merthogy az idő nem a legszebb oldalát mutogatja mostanában, és felkészülök a fagyhalálra. Na meg persze a vészhelyzetekre. Igen, tudom, nem a világ végére megyünk, és nem 2 hétre, de a pakolás realizálását még nem tettem magamévá.
Szóval gondoljatok rám. Emiatt is írtam most nektek pár sort. Ha egy héten belül nem jelentkezem, akkor megfagytam a New Forest-ben.
Csók
New Forest National Park
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése