2011. április 11., hétfő

hétvége

Kaptok egy kis szösszenetet a hétvégémből, nehogy szó érje a ház elejét...
Szombaton jó sokáig aludtam, már bevett szokásnak mondható. Mint ahogy az is, hogy síri csöndre ébredtem. Összeszedtem magam, kocsiba be, és tettem egy laza kört a városban. Vettem ezt-azt, és úgy gondoltam, hogy a jó időre való tekintettel frissítek egy kicsit a ruhatáramon is. Mindenképp venni akartam egy flip-flop papucsot, és 1-2 rövidebb nadrágot is. Mi történt? Vettem 2 táskát és 3 felsőt...  Nem is én lennék. Hazajöttem, Louise és Charlotte is jött kb. 5 perc múlva. És az én drága hostanyukám vett egy shakert!!!!! Ugyanis valamelyik délután, mikor kint ücsörögtünk a napon, beszélgettünk a koktélokról, és mondtam neki, hogy egy pár fajtát ismerek, meg is tudom csinálni, és hogy milyen jól is esne... Ez lett az eredménye. Illetve ugye én mondtam neki, hogy a kedvencem nyáron a Mojito, ő meg szomorúan meséli, hogy nem nézte meg, mi kell bele, és nem tudott venni hozzá semmit...Ugye milyen drága? A délután folyamán azt hiszem megint csak a lustálkodásé volt a főszerep, süttettük magunkat a napon, vacsi, ilyesmi...
Vasárnap keltem 9 körül, a napocska éppen az én szememet égeti ilyenkor... Délelőtt relax, ebéd után meg elmentünk biciklizni. Megittünk egy üdcsit, majd haza. Estére ugyanis hivatalosak voltunk Louise szüleinek a barbecue-partijára. Na jó, parti nem volt, mert csak mi mentünk, de azért nem bántam, hogy elmentem. A nagyszülők jó fejek, nevettünk egy sort, a pázsit kártevőiről beszélgettünk (nem tudom, hogy jönnek elő mindig ilyen témák :D), ja, és van egy kis tavacskájuk a kertben. Namármost, él benne pár halacska, köztük Jones, aki már legalább 20 éves! Azért ez lenyűgöző... Szerintem. De lehet, hogy sütve is finom. :D
Volt egy kis bárány, meg kolbászkák (le kellett őket meózni), saláta és sajtos krumpli és sali és mindenféle jóság, természetesen én mindent kipróbáltam. :D Dagadt leszek, mire hazamegyek... :D 
7 körül hazacsattogtunk, közben megbeszéltem velük, hogy ne nagyon számítsanak rám a következő hétvégéken, mert terveim vannak!!!! :D Gyerekeknek pancsi, én meg végre beszéltem a tesókámmal! 11 körül lámpaoltás, és új hét kezdődött... De erről majd legközelebb...
Pusz
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése