2011. május 11., szerda

röviden

Hallóóóóó!
Itt minden ok. Tanulok ezerrel, úgyhogy csak pár sort kaptok tőlem:
Szombat: tanulás-féle ésnet, de minek? A család nem nagyon volt itthon egész nap, sőt, elég későn értek haza, ami miatt még Louise elnézést is kért. Hm?
Vasárnap: Együtt ebédeltünk Claudiával, befűzött, hogy ugorjunk át Uxbrige-be. A rövid szünetemből persze egész délutános shopping lett, de nem vettem semmit! Ügyi vagyok?
Hétfő: Egész nap vasaltam, délután a gyerekek felváltva jöttek-mentek, persze azért egy kis rosszaság még belefért...
Kedd: Tanulás, és kiidegelés. Vagy legalább is erre hajtanak. Főleg Charlotte. Nem tudom, mi van vele, de tisztára becsavarodott az utóbbi egy hétben (na jó, Alex se maradt el nagyon tőle). Én meg komolyan már mindent megpróbáltam. Végül az lett, hogy elmondtam Louise-nak, aki alaposan megregulázta őket, szóval nagyon remélem, hogy észhez térnek. Újabb örömhír: Kiderült, hogy a lányom egyik barátnőjének a nanny-je Erdélyből jött! Beszél magyarul! Tök aranyos csaj, már meg is hívott magukhoz, de majd csak ha visszajöttem, mert ő is elfoglalt, én meg aztán pláne. Valaki adhatna ötleteket, hogy hogyan legyek SZUPERAGY, és hogy szippantsak magamba 2000 oldalt másfél hét alatt... :)
Puszika!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése