2011. május 15., vasárnap

röviden II.

Szerda-csütörtök Stewart nem volt itthon, úgyhogy csendes volt a ház. A gyerekek elég tűrhetően viselkedtek, most megy a cukorka biznisz. Cukros néni lettem!!! XD  Találtunk egy újabb egeret. Illetve Louise találta, de annyira meg volt rémülve, hogy berohant, és végül én tűntettem el a tetemet (sajnos már halott volt). És élveztük a magányt, csütörtök este együtt vacsoráztunk hostanyuval, rengeteget beszélgettünk, meséltünk egymásnak a fura családunkról, és én is meséltem nekik a szüleimről... :(. Annyiból jó volt, hogy láttam rajta, hogy tényleg érdeklődik.
Pénteken itthon dolgozott, így elmentünk a Lloyds-ba. És igen, immár a második bankszámlám is elkészült. Remélem ezzel már nem lesz gond.. Amúgy tök aranyos volt a csaj, mindent elmagyarázott, és kiderült, hogy az egyik kollégájuk egy magyar csaj! Hm, mindenhol ott vagyunk... Mondta is, hogy milyen kár, hogy a csaj most épp szabin van, de ha lesz kedvem jöjjek be máskor is.. :D ( a másik számlámat a jövő héten bezárom, de mivel van még egy kis pénzmagocska rajta, így belevetettem magam az on-line vásárlás örömeibe!)
Más érdemleges azt hiszem nem történt. Tanulok továbbra is ezerrel, most kezdem érezni, hogy haladok is. Igaz, nem eléggé, de hát na, majd az utolsó pillanatban...
ÉS MÁR CSAK HATOT KELL ALUDNI!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése