2011. május 7., szombat

so-so

Kaptok egy kis szösszenetet a hetemből is, elég vegyesre sikeredett, jó és kevésbé jó dolgokkal sűrítve. Ugye azt említettem, hogy a hétfő a pihenésről szólt. A kedd normális napnak indult, volt egy óriás halom vasalni való a kemping miatt, így azzal harcoltam. Illetve beszaladtam a bankba egy kis pénzt még a számlámra tenni, hogy le tudjam foglalni a repjegyeket hazafelé! Épp indultam, mikor jön Stewart, mondom neki, hogy hová megyek, erre kérdezi, hogy akkor a Lloyds-ban voltam e bent (most nem írom le újra, hogy mennyi bajom van a mostani számlával, lényeg hogy hamarosan váltok). Mondom neki, hogy még nem, majd pénteken, mikor Louise itthon lesz, bemegyünk együtt. Erre mondja, hogy most hívta Louise, hogy szerdán repül Aberdeen-be, és csak pénteken jön haza, így ne nagyon számítsak rá. Ok, mondom akkor majd megoldom. Vacsinál beszéltünk is róla, meg hogy akkor mikor mennék haza pontosan (igazából azt mondta, hogy neki teljesen mindegy, menjek amikor akarok). Illetve kaja után még leszaladtam, mert mondta, hogy ha pénzt akarok hazaküldeni (és ugye a saját számlámmal nem akarok kínlódni), akkor segít nekem. Neki is ült, erre kiderült, hogy csak személyesen lehet a bankban külföldre utalni. Jó, akkor majd ő holnap bemegy az ebédszünetében, és elintézi. Ezer hála.
Szerda reggel megvolt a nagy mami-búcsúzkodás, kaptam egy aranyos kis útmutatót a dolgaimról, csak hogy minden világos legyen. Nem is volt ezzel baj. Velem volt baj, előző nap fél 1-ig beszélgettem egy csajjal, így tiszta hullaként keltem. Még meg is jegyezte Louise, hogy jobb lenne, ha visszafeküdnék, mert elég ramatyul nézek ki. :D Ennek ellenére ahogy hazaértem, nekiugrottam a takarításnak. Jobb ezt még időben letudni. Erre egyszer csak betoppan Louise. Mert hogy úgy döntött, inkább hazahozza a kocsiját, és taxival megy. És hogy nekem szóljon, hogy horribilis összegért utalták volna a pénzem, így végül nem küldte el. De ha ez nekem ok, akkor elküldi, csak gondolta van ennél olcsóbb megoldás is. Hm. Hát nagyon okosan tette. Nem sokára jött is a taxi, ő elment, én meg lassan mehettem a gyerekekért. Hál' istennek nagy baj nem volt velük, mivel most bevezettünk egy úgy jutalmazós rendszert, és persze megemberelték magukat. (legfeljebb 2szer kell rájuk szólni XD Viszont gyakorlatilag egész héten ezt játszottuk, és működik!!!!!) Kaptak egy kis nasit, majd elvittük Alexet úszásra. Vicces volt, mert ez volt az első alkalom, hogy én vittem, bár a GPS nagy szolgálatot tett. (A közeli kisvárosban van az úszás). Ami nagyon felbosszantott, hogy az édes kis utacska, ami mindössze egy! sávos (nem 1x1), jó forgalmas volt. Kb. 100 méterenként van egy nagyon pici beugró, ahova be tudsz húzódni, ha valaki jön szemből. Nem győztem megállni, sőt, azt hiszem hogy az egyik ilyen megállónál, ahol óriás gyökerek álltak ki a "falból", meghúztam a kocsit. Nem vagyok benne biztos, hogy ez volt az, csak hallottam csúnya hangokat, és bár ott a karc, nem kizárt, hogy már előtte is ott volt. Nagy felhajtást nem csapok neki, nem egy vadiúj kocsi, van is rajta más karc és javítás, és én legalább nem törtem össze, mint az előző au-pair. Úszás letelt, hazaestünk, elég későn. (volt már vagy fél 7 is) Stewart már otthon volt, egyből kérdezte őket, hogy vacsiztak e már. Ők meg persze mondták, hogy nem. És igen, ez volt az a pont, ahol láttam, hogy húzza a száját, nem is kicsit. Sőt, bár nem vagyok biztos benne, de ha jól hallottam, még Louise-tól is megkérdezte telefonon, hogy ő mondta e nekem, hogy ilyen későn legyen a vacsora. És igen. Ő mondta. Kétszer is. És le is írta. Hm. Mert persze megértem, késő volt, ilyenkor már ugrás a kádba, és Charlotte általában 7kor megy lefeküdni, ezért normálisan az a rend, hogy még úszás előtt vacsiznak, és akkor utána már nincs sok minden. Ezért is kérdeztem vissza Louise-tól, hogy akkor úszás után legyen vacsi? Igen, utána. Na most innentől kezdve ha Stewart húzza a száját, pfff, az ő baja. De azért engem nem mert megkérdezni. XD Így én is elég későn végeztem, volt már vagy fél 8, na de én nem húzom a számat, mert tudom, hogy ketten vagyunk a kölkökre.
Csütörtök, szokásos reggeli körmenet, maradék vasalás, hosszas elfoglaltság a pénzutalás felderítése miatt, és egy újabb lehetőség elvetése. DE!!! A fantasztikus hír! MÁJUS 21!!!! Vigyázz Szolnok, jövök!!!! IGEN! megvan a repjegyem! Igaz, hogy a lehető legmacerásabb utat választottam, és a legtávolabbi repteret, de így nyertem egy napot és legalább 50 fontot spóroltam! Szóval ez is letudva. Elmentem e gyerekekért, haza, gyakorlás, ők játszottak, én összedobtam a vacsit, megvacsoráztunk, Stewart még mindig sehol, így úgy láttam jónak, hogy bedobom a kölköket a kádba. Ez volt 6 körül. Na, nagy nehezen apuka is megjött, most persze egy árva szava nem lehetett. Átvette a fürdetést, én meg visszavonultam. Akkor meg aztán igazán hálás lehetett, mikor a hűtőben matatva rászóltam, hogy természetesen hagytunk neki is a vacsorából. Meg is ette, Charlotte megint fél 8 körül ment lefeküdni (kmh), James pedig az előző estéhez hasonlóan ma is jött szórakoztatni Stewart-ot. Jaj, és majdnem elfelejtettem. Kint bagózok, erre jön Stewart, hogy pénteken neki nagyon korán kell elmennie, negyed 8kor legkésőbb, de hogy ne aggódjak, ő kikészíti a ruhákat, nem kell korábban kelnem, a gyerekek majd elnézik a tévét addig. Persze. Reggel 7kor kiugrottam az ágyból, hogy azért legkésőbb fél 8ra mindennel kész legyek. Csattogok be a reggeli cigim után (negyed8 körül), erre látom, hogy apuka ott ül a gép előtt kutyasétáltatós ruhában. Jó. Pislogtam csak. Aztán végül olyan háromnegyed 8 körül szól, hogy mégse megy korán. Tényleg?! De a gyerekeket nem tudja elvinni, mert megy valahova (nem volt sehol).Nem érdekes, rendbe tettem őket, mentünk a suliba, még jól is jött ki a lépés (...). Itthon megint nekiültem, már utoljára, hogy megpróbáljam kideríteni a legésszerűbb pénzhazaküldési módot, de végül annyira felidegesíttettem magam, hogy elvetettem az egészet a picsába, és elmentem vásárolni. Namost, amit akartam nem vettem, mert nem találtam, helyette viszont 1-2 igazi gyöngyszemmel lettem gazdagabb. Egy kis boldogság. XD Hazaugrottam még egy gyors kávéra, mire mondja Stewart, hogy akkor ő hozza el a kölköket. Jó. Eredetileg úgy volt, hogy Charlotte-nak és Alexnek is jön 1-1 barátja délután, de menetközben kiderült, hogy csak Alexék jönnek, a pici lányom megy a barátnőjéhez. Így két szószátyár kölökkel töltöttem a délutánt. Ugye azt is megkaptam utasításban, hogy a fagyasztóból vegyek ki pizzát vacsira. Erre mondja Stewart, hogy majd ők hoznak pizzát. Jó, legyen, nem az én gondom. Legalább hoznak nekem is. XD Így visszajöttek, megvacsiztunk, és ők el is mentek, hazadobni a kisfiút, Charlotte-ot meg felvenni. Közben Louise is hazaért, kérdezte hogy rendben voltak e a gyerekek, rendben volt e Stewart (???)XD, beszéltünk egy pár szót a melójáról is. Majd jött is a család másik fele, és 20 percen belül leléptek a 2 sarokra lévő parkba. Ugyanis beindult a szezon, így minden pénteken mennek, a gyerekek játszanak, a férfiak kriketteznek, a nők isznak... :D Hívtak engem is, de most más elfoglaltságaim vannak. Tanulni kell. Nagyon sokat, nagyon rövid idő alatt, mert ugye nem is én lennék, ha nem hagytam volna megint mindent a legutolsó pillanatra. 2 hét múlva vizsgaidőszak, és gyakorlatilag semmit nem tudok. XD Vicces lesz..- vagy azért annyira nem....
Ezek történtek a héten, mint látjátok elég vegyesre sikerült, de én csak mosolygok magamban... :)

Sok puszi mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    A pénzátutalással kapcsolatban, nézted a MoneyGram-et?Nekünk itt ez elérhető és nem tudom mennyi az a horribilis összeg, amiért a bank átutal, de szerintem ez nem annyira vészes.Nálunk a Post Officenál van, de pár bankban is elérhető.Egyszerű és gyors.

    Üdv, Emi.

    VálaszTörlés