2011. augusztus 26., péntek

Holiday - a kezdet

Van egy picike időm, így írok nektek egy picit, mert ez a hét már így is nagyon mozgalmas, nem is hiszem, hogy egy bejegyzésbe be tudom majd sűríteni.
Tehát talán ott hagytam abba, hogy egy csodálatos vasárnap reggel a családom elindult Egyiptomba. Persze ennek örömére én se tudtam kialudni magam, döglődtem egy sort, és vártam James beköltözését. Aztán délután nekiálltam főzni. Már hónapokkal ezelőtt megbeszéltem Claudiával, hogy csinálok neki egy jó kis gulyást, és ennél jobb alkalmat keresve se találhattam volna. Felraktam a kajcsit, ténferegtem, befutott James is. Természetesen őt is meginvitáltam a vascsira, és nem is mondhatott nemet! Volt már 8 óra is, mire Clau befutott, úgyhogy jól meg is feküdte a gyomrunkat a kajcsi, de egy kis alkohol lazított a nyomáson.. ;) Annyira jó hangulat lett, kint ültünk a teraszon, iszogattunk, dumáltunk, jaj, ennél jobb nincs is! Éjfél körül ment el C, de mi még hajnal 3ig dumáltunk James-szel. Aztán persze hétfő reggel keltem, mert kicsit pakolásztam és rohangáltam még a drága Vera barátnőm érkezése előtt. Igaz, végül úgy alakult, hogy egész későn, 6 körül futott be a vonat. De volt időnk bőven! Beszaladtunk a boltba az alkoholkészletet feltölteni, majd igyekeztünk haza, mert Claudiát vártuk. Megjött a csajszi, dumáltunk, iszogattunk, és vártunk a vacsira. Ugyanis előző este James elszólta magát, hogy ő bizony szokott főzni. Így gyakorlatilag mi kijelentettük, hogy akkor ő csinálja a következő vacsorát. :D Aztán fél 9 körül már kezdett elveszni a türelmünk, mert J-nek se híre se hamva nem volt. :D Aztán csak befutott, kaptunk fini pestos-csirkés tésztát, persze megint jó későn... És további ivászat! Clau benyomta az Unicum Next-et, megittunk egy üveg vodkát, hajnal 4ig dajdajoztunk... De jó is volt!!!!! Kár, hogy másnap megint kidobott az ágy... De ha már így esett, Verámmal High Wycombe-ba vettük az irányt. Bezabáltunk pizzából "reggelire", és elmentünk shoppingolni. A baj csak annyi volt, hogy óriási pocakkal nem túl kényelmes sétálgatni... De jó volt, nézelődtünk, vásárolgattunk, nevettünk sokat!! El is ment az egész délután, estefelé értünk haza. Vacsiztunk, nemsokára jött Clau ismét. Ezúttal csendesebb estét terveztünk, egy jó kis filmmel. Bár azt hiszem a King's speech nem a legjobb választás lett... Kicsit lehúzott mindenkit. De aztán a terasz és alkohol csodás varázsa ismét felpezsdített minket. Kitárgyaltuk az élet nagy dolgait, a világ problémáit, és a sok bla bla bla... :D Annyira jó volt, hogy le se tudom írni, komolyan. De sajnos elmúlt ez is. Szerdán drága Verám visszautazott Londonba, Claudia ismét dolgozni kényszerült, így este kettesben pizzáztunk James-szel. Na meg persze beszélgettünk sokat, nagyon sokat. És csütörtökön megint, azt leszámítva, hogy este 10kor még rohangáltam mint a ringlispíl, pakoltam az utazásra. De aztán kész lettem, még hajnalig csiviteltünk, aztán ágyikó. 
És Dublin közeledett. Nem tudom, említettem e, de egy gyerekkori barátnőm él ott már 3 éve, és úgy döntöttem, ez jó alkalom meglátogatni. Bár csak péntek este 6kor indult a busz, én már korábban bementem Londonba. J felajánlotta, hogy kidob az állomásig, így annyival is kevesebbet cipekedtem. 
De térjünk rá a buszútra. 12 óra, éjszaka. Én kicsit (nagyon) naiv voltam, mert azt hittem, majd alszok, és de jól eltelik... Hahaha, vicces... Kisgyerekes anyuka mellettem, idióta tinédzserek mögöttem, terjengő húgyszag, hosszú szünetek, komp előtt útlevélellenőrzés, kompon alvás (másfél óra!), üdcsim kifolyt, szóval nem, nem szeressem... De csak túléltem!!! 

És itt vagyok, a drága Dublin ölén, de erről majd legközelebb!!!!!!!

Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése