2011. szeptember 27., kedd

oskola

Meglepetés!!!
Na, ugye milyen hamar visszajöttem?! Nem gondoltátok, ugye?
De mivel ez egy au pair blog, így az au pair élettel kapcsolatos szösszeneteket illik megosztani...
Ma reggel elkezdődött az iskola. Már most szeretem. Igazán meglepő, hogy mennyire kicsi a csoportunk, mindössze hatan vagyunk. Egy cseh, egy szlovák, egy spanyol, egy finn, egy ukrán csajszi és én. egy kivétellel mind au pairek. A tanárnő nagyon kedves és segítőkész. Kezdetben elmagyarázta a tanmenetet, ejtettünk pár szót a vizsgáról, és elmondta a jogainkat!!! Tehát, azonnal jelezzük, amennyiben problémánk van a csoporttársakkal, nem vagyunk elégedettek a kurzus színvonalával vagy az oktatónkkal!! Egész jól hangzik, bár ennyi pénzért talán ez érthető is.
Mivel hogy első napunk volt, leginkább az ismerkedésen volt a hangsúly. Persze azért volt már egy-két feladat, legtöbbször párban végezendő, de volt kérdőív, amit az egész osztállyal meg kellett beszélni. És lejegyzeteltünk új szavakat, kifejezéseket is.
Igazából én nagyon élveztem, és az a két óra gyorsan eltelt. Kaptunk házit: 150 szó az első benyomásról Angliában. Mindjárt neki is ülök, mert csütörtökön vinni kéne...

Addig is pusza!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése