2011. szeptember 22., csütörtök

bocsiiiiiiii

Ez úton kérek elnézést minden hűséges és hűtlen olvasómtól. Igen, tudom, hogy lassan egy hónapja nem kaptatok normális bejegyzést. (meg is látszik a statisztikán) Rengeteg minden történt velem, úgyhogy készüljetek fel kávéval és nasival a gép mellé, maratoni bejegyzés következik...legközelebb. A hétvégén. Azt hiszem. Jól van, ígérem!!
Az események tengeréből kaptok egy kis szösszenetet. Ez a beszélgetés alig pár napja hangzott el a 6 éves lányom és köztem.
(egy képalbumot nézegettem a neten, mikor bejött jó éjt kívánni)
CH:  Ő ki?
Én: Egy barátom.
CH:   A barátod? (ford.:pasim)
Én: Nem.
CH: Ki a barátod?
Én: Nincs barátom.
CH: Nincs? Hány éves is vagy?
Én: 26.
CH: 26?????? Már 18 évesen kellett volna találnod valakit!!!!!! pfffff....

Mondja ezt egy 6 éves kislány, akinek 2 éve komoly kapcsolata van.

Ennyi. Elkéstem. Lemaradtam. Vénlány lettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése