2012. szeptember 8., szombat

záróra

Szépen lassan elértem a tízezres látogatottságot!! Készültem rá, néztem hogy gyarapszik napról-napra. Készültem rá, hogyan jelentsem be, hogy bezárom a blogot. ZÁRÓRA!
Aztán annyira készültem rá, hogy meggondoltam magam!!!!  :D
Mert néha vannak sztorik, amiket szívesen megosztanék veletek, és ez a blog pont úgy néz ki, ahogy én szeretném. Persze a webhely-cím már nem aktuális, de majd ha már nagyon zavar, akkor költözöm...

Beköszöntött az ősz a maga felemás időjárásával, és a sok tennivalóval. Karácsonyig biztos nem fogok unatkozni, millió tennivaló vár rám:

-hazautazunk egy hétre, én és J (megejtjük a nagy családi-baráti bemutatkozást, és lehet hogy az utolsó hazautam idén)

-munkahelyet váltok (vagy valami olyasmi, ugyanis a család akiknek dolgozom emigrál Új-Zélandra (ŐK IS!!!) így nekem jut az álláskeresés megint)

-költözünk (mert kinőttük a kuckónkat)

-elvégzem a nagy hivatalos nanny kurzust és minden nyalánkságot az Ofsted-regisztrációhoz, remélve hogy könnyebben találok újra munkát

-kezdek valamit az otthoni főiskolával amit éppen halasztottam de már nem tudok.. (hogy mit, halvány fogalmam sincs)

-beleásom magam az angol könyvelés rejtelmeibe (ez a NAGY PROJEKT, sajnos kóros időhiány miatt ez is csak lóg a levegőben)

Szóval tennivaló van bőven, időm viszont nem nagyon. Itt is majd leszek egyszer csak.

Addig jók legyetek, élvezzétek az indián nyár utolsó sugarait, és készítsétek az esőkabátokat!!!

xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése